GamesForum Barcelona: головні висновки та інсайти від команди
5-6 лютого в Барселоні відбулася конференція, присвячена Ad Monetization та User Acquisition. Для нашої команди це стало можливістю глибше зануритися в актуальні тренди, обмінятися досвідом та знайти нові ідеї для зростання. Оскільки тема маркетингу зараз займає важливу роль в розвитку компанії, цей захід став для нас місцем прикладного досвіду та корисних зв’язків.
І ось враження команди Smart Project після 2 днів на GamesForum:.
“Це була вузькоспеціалізована конференція, і для Smart Project — це було попадання в ціль. Конференція подарувала безліч інсайтів як із доповідей, так і з нетворкінгу. Для мене такі заходи — це завжди про живе спілкування, обмін напрацьованим досвідом, обговорення планів з колегами та партнерами. З актуальних тем обговорили:
– Поточний стан ринку пазл-ігор із рекламною монетизацією.
– Оптимальний склад команди.
– Швидкість випуску та тестування прототипів.
– Ефективність рекламної монетизації.
– Стратегії залучення нових гравців”, — Антон, CEO.
“Для мене величезний плюс таких заходів — можливість побачити, як інші компанії будують свої внутрішні процеси. Такий обмін досвідом дозволяє вчитися на реальних прикладах і уникати помилок. Також спілкування з ТОПменеджерами, які найчастіше виступають в ролі наймаючих менеджерів, дозволило оцінити їхній погляд на процес найму: які фактори справді впливають на вибір спеціалістів, які компроміси доводиться шукати, що має найбільшу вагу при оцінці кандидатів. Живі кейси та глибокий розбір процесів зробили цей захід для мене особливо корисним”, — Катерина, HR Director.
“В першу чергу я зміг звірити компас із колегами по ринку. В більшості випадків наша креативна команда рухається цілком у фарватері трендів: наприклад, щодо хронометражу, структури креативів та плейблів.
Було цікаво подивитися як розвинулися маркетингові та креативні інструменти на основі ШІ. Привернув увагу BLKBOX — інструмент для аналізу існуючих та ідеації нових креативів. Також зацікавила платформа BoomBit для створення плейблів, оздоблена додатковими інструментами аналітики. Audiomob — звукова реклама в іграх. Як людині, що в послужному має досвід у виготовленні радіореклами, мені сподобалася ця ідея”, — Ростислав, Creative Producer.
“Офлайн спілкування з колегами зі сфери — велика рідкість зараз. Саме через такі зустрічі можна побудувати глибшу комунікацію і дійсно тривалі професійні стосунки з перспективою на подальшу взаємодію. А також саме офлайн формат — це основний ресурс для найму ТОПменеджерів. Тут одна особиста розмова виявляється продуктивнішою за десятки мейлів”, — Марія, Recruiter.
Два насичені дні, десятки експертних виступів, цінні знайомства та безліч нових ідей — ця конференція вкотре довела, що обмін досвідом та живе спілкування є незамінними для розвитку компанії. А особливо, коли це стосується вузькопрофільних заходів із великою кількістю цільових спеціалістів.